USPJEŠNO ZAVRŠEN PROJEKT PREKO MINISTARSTVA ZNANOSTI - REZULTATI PROJEKTA
Petak, 22 Rujan 2017
Udruga Mali princ uspješno je završila provedbu projekta Prijatelji u igri i učenju financiranog od Ministarstva znawnosti i obrazovanja. U provedbi je sudjelovalo ukupno 317 djece i korisnika uključujući i 20 volontera. Kroz projekt ostvarili smo slijedeće rezultate i postignuća:
- 249 sati terapije
- 18 djece s teškoćama u razvoju osnaženo za ravnopravnu integraciju
- Održano 80 sati igraonice kroz koju su djeca s teškoćama zajedno s djecom iz lokalne zajednice razvijala vještine, samopouzdanje i socijalizirala se
- 10 djece s teškoćama u sklopu igraonica osnaženo za samostalnost i društveni život
- 5 djece iz lokalne zajednice u sklopu igraonica razvilo kompetencije za poticanje integracije i socijalizacije djece s razvojnim teškoćama
- 20 volontera u sklopu 275 sati volontiranja upoznato s osnovnim pojmovima i problematikom djece s teškoćama u razvoju te stekli kompetncije i vještine za poticanje njihove integracije i socijalnog uključivanja
- Održano 9 edukativnih radionica u školama u ukupnom trajanju od 27 sati (3 modula – učitelji, roditelji, djeca) čime su 3 Osnovne škole s područja šire lokalne zajednice dobile temeljna znanja i razmjenu iskustva te primjera dobre prakse za socijalno uključivanje i integraciju u redovni odgojno-obrazovni sustav
- 106 učitelja i stručnih suradnika sudjelovalo na edukativnim radionicama gdje su naučili osnove o razvojnim poremećajima kod djece te na koji način ih se može potaknuti na socijalno uključivanje i integraciju
- 66 roditelja sudjelovalo na edukativnim radionicama gdje su naučili osnove o razvojnim poremećajima kod djece te na koji način mogu kod svoje djece potaknuti razvoj pozitivnih vrijednosti i tolerancije prema vršnjacima u školi koji imaju razvojne teškoće
- 84 učenika sudjelovalo na edukativnim radionicama gdje su naučili osnove o razvojnim teškoćama kod djece i svojih vršnjaka te na koji način mogu potaknuti razvoj pozitivnih vrijednosti i tolerancije prema njima (grupni rad, učenje kroz dovršavanje bajke, pjesmica – ujedninjeno sve u edukativnoj brošuri)
- Pjesma „Različitost je fora“ (nastala u projektu kako bi djeca nižih razreda kroz pjevanje na što lakši i zabavniji način mogla naučiti kako poticati prihvaćanje različitosti i socijalno uključivanje)
- 500 edukativnih brošura – ujedinjuju sva znanja, iskustva i primjere dobre prakse na koji način poticati jednakopravnost i prihvaćanje djece s teškoćama u razvoju unutar redovitih odgojno-obrazovnih sustava
- 105 sudionika na Sportsko-zabavnom susretu u praksi primijenili osnovna načela socijalnog uključivanja koja su naučena na radionicama